ADD is een onafhankelijke risicobeheerder en verzekeringsmakelaar. Met een team van 120 medewerkers, biedt het kantoor algemene en specifieke verzekeringsoplossingen op maat van ondernemingen.
Els Goossens, medewerker boekhouding bij ADD: « Vroeger kregen we de gegevens van onze 85 partnermaatschappijen aangeleverd in verschillende formaten (in Excel of PDF, via Portima, enz…). Eens verzameld, werd het overgrote deel manueel ingegeven in ons softwarepakket. Dit betekende veel tijdverlies, veel fouten en vooral heel saai werk! »
In 30 jaar samenwerking heeft ADD de gegevensverwerking via GBO cloud in stijgende lijn kunnen automatiseren. Tegenwoordig versturen de 25 belangrijkste maatschappijen hun termijnkwijtingen, rekeninguittreksels en in sommigen gevallen de boekhoudkundige documenten via PDF. « GBO cloud levert ons een aanzienlijke tijdwinst op bij onze administratie. De applicatie is compatibel met ons eigen softwarepakket. Deze flexibiliteit van GBO is een waardevolle troef! Om nog maar te zwijgen over de reactiviteit en vriendelijkheid van het GBO-team, wat onze samenwerking nog verstrekt! », besluit Els Goossens.